VII разред – Информатика

Цртање: гранање и петље у петљама

У многим ситуацијама су цртежи такви да се наизменично смењују два правила на основу којих …

Цртање – понављање облика коршћењем петљи

Многи цртежи су такви у којима се одређени облици понављају по неком утврђеном принципу. Такви …

Цртање – вежбање

Драги седмаци, у претходних неколико недеља имали сте прилику да се упознате са библиотеком PyGame. …

Цртање – релативно задавање координата и димензија

Померање објеккта по екрану Често цртеж који нацртамо није на одговарајућој позицији и желимо да …

Цртање – израчунавање координата

У досадашњим цртежима смо координате углавном очитавали помоћу миша или су унапред биле задате у …

Библиотека PyGame – многоугао, унос слике и текста

У наредним видео лекцијама научићете како да нацртате многоугао, како да комбинујете више облика и …

Библиотека PyGame – цртање основних геометријских облика (обнављање)

Поштовани ученици, у претходних неколико недеља имали сте прилику да се упознате са библиотеком PyGame. …

Библиотека PyGame – цртање основних геометријских облика

У наредним видео лекцијама упознаћете се са координатним системом у библиотеци PyGame (који ће вам …

Увод у програмирање 2Д графике – библиотека PyGame

  Програмски језик Python неке графичке могућности нуди у склопу своје стандардне библиотеке (корњача графика). …

Python као калкулатор

У следећем виде запису видећете како можемо искористити програмски језик Пајтон као најједноставнији калкулатор. https://youtu.be/tNf5ImS5mw4?list=PLWXhVV6d5_uXFh9vOfagoU4FzJJlV3oWz …

Корњача графика

Пoтребно је да одете на страницу repl.it и да одаберете Python with Turtle (као што …