V разред – Информатика

Аритметичке операције и променљиве

Претпостављамо, да се до сада већ питаш да ли je могуће рачунати у Scratch-у. Видећеш …

Одлучивање (гранање)

Доношење одлука је тако природно за човека да тај процес одлучивања у свакодневном животу скоро …

Корњача графика – обнављање

Поштовани ученици, у претходних неколико недеља имали сте прилику да се упознате са Корњача графиком. …

Корњача графика – вежбање

Током претходих часова упознали сте се са Корњача графиком у оквиру Скреч програмског језика. Сада …

Корњача графика

 У претходној лекцији упознали смо се са корњача графиком, научили сте како да додате нову …

Корњача графика

Сви ликови у Скречу садрже невидљиву оловку и имају способност да остављају траг на позорници. …

Скреч (обнављање)

Поштовани ученици, у претходних неколико недеља имали сте прилику да се упознате са визуелним програмским …

Положај лика на позорници и линијска програмска структура – обнављање

Драги петаци, погледајте видео лекције које сам поставила како бисте утврдили своје знање које сте …

Блок наредбе

У визуелном програмском језику Скреч, наредбе не пишемо, већ користимо блокове који их представљају. Програме …

Рад са објектима

На следећем линку погледајте лекцију Рад са објектима (положај лика на позорници). https://www.youtube.com/watch?v=S1SM74tkqBc&list=PLvvY5P8IMAsA-KcZDwMTbhUKWg2ircoGO&index=3 Када погледате …

Скреч – софтвер за визуелно програмирање

На следећем линку погледајте лекцију Скреч-радно окружење. Када погледате видео запис потребно је да поновите …